Välj en sida

Maverick by Sigma presenterar Growth Driven Marketing

Under det senaste året har vi på Maverick by Sigma utvecklat ett koncept som kan hjälpa företag att arbeta mer kundfokuserat med hjälp av digitala fotspår. Ett koncept som ger kunder och användare den upplevelse de förväntar sig –  och mer!

Vi vet att kunders, användares och besökares förväntningar på shopping, lösningar och upplevelser online har förändrats. Hur ska du veta vilken kanal som når just dina kunder? Är det bäst att synas på alla? Nja, det blir dyrt.

Dessa tankar har lett oss fram till ett koncept som bygger på kundfokus. Om du tänker efter, kan man du säljare av en tjänst eller produkt verkligen nå alla din olika kunder genom endast en bred annons i morgondagens kvällstidning? Förmodligen inte.

Growth Driven Marketing handlar om att identifiera vilka kunderna eller användarna är med hjälp av data, för att sedan skapa skräddarsydda lösningar baserade på deras specifika behov, beteenden och personligheter. Ett sätt att skapa bättre och mer relevant kommunikation, design och teknik för användarna.

Ta chansen och lär dig mer om Growth Driven Marketing och hur du lär känna din kund under något av våra tre seminarier!

För dig som är nyfiken på Growth Driven Marketing finns tre seminarietillfällen under februari och mars, då vi presenterar GDM som koncept. Vi bjuder även in kunder vi jobbar med för att berätta om hur GDM påverkat deras arbete och resultat. Seminariet ger dig en chans att lära dig om hur du, med hjälp av digitala fotspår, kan ta reda på vad som är rätt för just din kund.