Välj en sida

Från teori till praktik

17

november, 2016

En workshop om kundupplevelse och omnichannel

Tillsammans med Sitecore bjuder vi på Maverick by Sigma in till en inspirerande workshop där vi går igenom ett av företags absolut största utmaningar. Att lära känna sina kunder och kunna erbjuda en smidig och konsekvent kundupplevelse tvärs över alla kanaler. Om du lyckas skapar du inte bara en bättre upplevelse, utan även lojala och lönsamma kunder.

Hur kommer man igång och i vilken ände börjar man?

 

Genom att analysera några av de mest lyckade projekten i Norden, timtals av djupintervjuer och med en expertpanel bestående av runt 60 marknadsförare, professorer, utvecklare och kommunikationsexperter kan man konstatera att framgångsrika företag behöver behärska 6 olika discipliner för att bli framgångsrika inom omnichannel. Denna workshop ger dig följande:

Vad du att kommer lära dig

  • Insikt kring de 6 discipliner som krävs för att skapa en bättre kundupplevelse
  • En analys av ditt företags förmåga inom de 6 disciplinerna
  • Handfasta tips på var du ska fokusera energin för just ditt företag

Tid och plats

Datum: 22 november
Tid: 13.00-16.30
Plats: Munchenbryggeriet, Magasinet (Stockholm)

 

Har du frågor om Omnichannel och kundupplevelse men inte kan vara med den 22 november – tveka inte att kontakta oss så bokar vi ett eget möte!

Share This